specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu / pełny etat 31,17 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
ConcentrixKatowice, Global Office Park
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 31,17 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
A&J Partners Sp. z o.o.
Bytom
praca stacjonarna
1628 dni temu
Hej! Dobrze, że tu jesteś! Nasza firma, to miejsce w którym słowo „rozwój” w ostatnim czasie jest jednym z najczęściej wymienianych. Czemu? A choćby dlatego, że w ciągu ostatnich 3 lat powiększyliśmy nasze grono koleżanek i kolegów o ponad 400%! Już prawie wszystkie stanowiska są zajęte przez wspaniałych, kreatywnych i otwartych ludzi. Jeśli praca z ludźmi jest tym co uwielbiasz robić, zgłoś się do nas! Pozostało nam jeszcze kilka nowych i wygodnych foteli, a Ciebie widzielibyśmy na stanowisku:
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Bytom
Nr ref.: AJP/2/130120/4PB
Zadania:
Obsługa klientów niemieckojęzycznych (głównie mailowa)
Współpraca między klientem a działem rekrutacji.
Bieżące raportowanie realizowanych zadań.
Obsługa dedykowanego systemu CRM.
Wsparcie bieżącej pracy zespołu.
Wymagania:
Dobra znajomość języka niemieckiego.
Umiejętność wspierania klientów poprzez poszukiwanie odpowiednich rozwiązań.
Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole.
Umiejętności nawiązywania dobrych relacji.
Otwartość i samodzielność w codziennej pracy.
Dobra organizacja pracy własnej.
Rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań.
Gwarantujemy:
ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
SZKOLENIE WDROŻENIOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
PAKIET MEDYCZNY dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;))
PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
MIEJSCE PARKINGOWE w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę.
DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu / pełny etat 31,17 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
ConcentrixKatowice, Global Office Park
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 31,17 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
3 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.