Hej! Dobrze, że tu jesteś! Nasza firma, to miejsce w którym słowo „rozwój” przez ponad 14 lat działalności jest jednym z najczęściej wymienianych, a zaangażowanie i pracę każdego z pracowników doceniamy wieloma benefitami. Jakie to przynosi efekty? A choćby to, że w ciągu ostatnich 3 lat powiększyliśmy nasze grono koleżanek i kolegów o ponad 400%! Jako jedni z niewielu w branży, po bardzo szczegółowych audytach otrzymaliśmy certyfikat jakości obsługi TÜV Rheinland. Zatem, jeśli rozwojowa praca jest tym co uwielbiasz robić, zgłoś się do nas! Pozostało nam jeszcze kilka nowych i wygodnych foteli, a Ciebie widzielibyśmy na stanowisku:
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Bytom
Nr ref.: AJP/2/281019/B4P
Zadania:
- Wsparcie obecnych klientów niemieckojęzycznych (mailowo i telefonicznie).
- Koordynacja działań między klientem a działem rekrutacji.
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem.
- Bieżące raportowanie realizowanych zadań.
- Obsługa dedykowanego systemu CRM.
- Wsparcie bieżącej pracy zespołu.
Wymagania:
- Dobra znajomość języka niemieckiego.
- Zdolność do wspierania klientów poprzez poszukiwanie odpowiednich rozwiązań.
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole.
- Otwartość i samodzielność w codziennej pracy.
- Rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań.
Gwarancje:
- ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
- SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
- PAKIET MEDYCZNY dofinansowany przez firmę z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;)).
- PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą”).
- DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
- PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
- Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH.