Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych".
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Naszym Klientem jest firma z sektora BPO, która wspiera swoich kontrahentów na całym
świecie w zakresie konsultingu i outsourcingu.
Nr Ref.: SOK/D-C/2014
- kontakt z klientami w języku fińskim lub duńskim
- rejestrowanie oraz klasyfikowanie zgłoszeń od klientów
- analizowanie pojawiających się problemów w zakresie użytkowania komputerów
- określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników
- wykształcenie min. średnie
- bardzo dobra znajomość języka fińskiego lub duńskiego (min. C1)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- doświadczenie w pracy związanej z obsługą klientów będzie atutem
- umiejętność pracy w grupie, samodzielność, komunikatywność
- podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju w strukturach Firmy, a także atrakcyjny program szkoleń
- motywacyjny system wynagrodzeń wzbogacony o nowoczesny pakiet świadczeń dodatkowych:
- prywatną opiekę medyczną
- dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz inne benefity systemu kafeteryjnego
- możliwość pracy w międzynarodowym zespole
- ciekawą i stabilną pracę w przyjaznym, międzynarodowym zespole
- możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych