Ogłoszenie numer: 1904458, z dnia 2018-02-08
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego sp. z o.o.
Dla naszego klienta - firmy o globalnym zasięgu, istniejącej w Polsce od ponad 20 lat, obsługującej kontrahentów z branż m.in. e-commerce, bankowości oraz elektroniki, poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością j. niemieckiego (min. B2) na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie klientów indywidualnych w zakresie systemów operacyjnych i pakietów biurowych (odbieranie połączeń przychodzących oraz obsługa czatu).
Wymagania
- znajomość j. niemieckiego na poziomie min. B2,
- bardzo dobra obsługa komputera,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- pracę w międzynarodowym zespole na rzecz jednego z największych na świecie producentów systemów operacyjnych,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość pracy na pełny etat lub 3/4 etatu,
- pracę w elastycznych godzinach,
- atrakcyjne wynagrodzenie + wysokie premie miesięczne,
- benefity pozapłacowe (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna),
- pakiet relokacyjny,
- jasną i przejrzystą ścieżkę kariery (możliwość uczestnictwa w programie firmowym przygotowującym do awansu),
- dogodną lokalizację pracy,
- profesjonalne szkolenie wstępne (płacimy za Twój czas spędzony na szkoleniu).
Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pracę w globalnej firmie!