- Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur firmy.
- Zachowanie entuzjazmu i profesjonalizmu w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum C1).
- Zdolność utrzymywania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
- Wysoka dokładność oraz umiejętności organizacyjne.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii oraz procesów.
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Umowa cywilno-prawna.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.