- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, politykach i usługach.
- Zapewnienie ciepłej i entuzjastycznej obsługi każdego klienta.
- Wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka włoskiego (min. poziom C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Umiejętność zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach przy kontakcie z klientami.
- Silne umiejętności organizacyjne i zorientowanie na detale.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów oraz kreatywne podejście do zadań.
- Zainteresowanie ciągłym uczeniem się i dostosowywaniem do nowych technologii i procesów.
- Pracę zdalną.
- Pełen pakiet korzyści, w tym prywatną opiekę zdrowotną, ubezpieczenie na życie i system benefitów (MyBenefit).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Szkolenia przygotowujące do pracy oraz możliwości ciągłego rozwoju.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.