okres próbny
Departament Wsparcia Użytkownika -
Warszawa
- odpowiadasz za wsparcie użytkowników w zakresie potrzeb lub problemów dotyczących sprzętu informatycznego i aplikacji,
- zapewniasz serwis stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych oraz innych urządzeń informatycznych użytkownika,
- zapewniasz serwis IT dla użytkowników VIP,
- prowadzisz szkolenia i instruktaże dla użytkowników,
- współpracujesz z Zespołem Service Desk IT w zakresie diagnostyki oraz przywracania funkcjonalności aplikacji i sprzętu,
- współpracujesz z dostawcami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisu urządzeń teleinformatycznych,
- zgłaszasz wykryte błędy w aplikacjach pracownikom odpowiedzialnym za utrzymanie tych aplikacji,
- wspierasz działania struktur kryzysowych tworzonych na potrzeby awarii Systemu Informatycznego Banku,
- będziesz brał udział w pracach projektowych i wdrożeniowych,
- pracujesz w trybie stacjonarnym, ale w jednym z najbardziej nowoczesnych budynków, połączonym bezpośrednio ze stacją metra :)
- posiadasz wykształcenie wyższe lub aktualnie studiujesz (preferowany kierunek matematyka, informatyka, kierunki techniczne),
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną pracę z dokumentacją techniczną systemów i aplikacji,
- posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu architektury komputera PC,
- biegle znasz systemy Windows i możesz się pochwalić znajomością rozwiązań oraz usług systemów serwerowych Windows,
- masz orientację w podstawowych zagadnieniach teleinformatycznych,
- cechuje Cię kreatywność i samodzielność,
- potrafisz pracować w zespole i szybko się uczysz,
- masz czynne prawo jazdy kategorii B.
- Praca hybrydowa Pracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
- Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
- Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
- Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
- Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
- Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
#TyWybierasz
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.