Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Wdrożenia i Obsługi Aplikacji dla Zakładów Pracy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SAZP/ZS/08/19
Nr ref.: SAZP/ZS/08/19
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Opis stanowiska:
- wspieranie Klientów (dużych i średnich firm) w efektywnym wdrożeniu Aplikacja dla Zakładów Pracy,
- prowadzenie rozmów z Klientami, zapewnienie bieżącego wsparcia w zakresie procesów związanych z obsługą grupowego ubezpieczenia na życie,
- wsparcie merytoryczne z zakresu procesów związanych z obługą ubezpieczenia grupowego, wykorzystywanych systemów oraz zagadnień związanych z realizacją zapisów wynikających z umowy,
- bieżąca współpraca z zespołami sprzedaży zaangażowanymi w dystrybucję grupowych ubezpieczeń na życie,
- przygotowywanie prezentacji oraz innych materiałów dla Klientów i sieci sprzedaży,
- prowadzenie spotkań wdrożeniowych u największych Klientów,
- prowadzenie szkoleń i prezentacji dla zespołów sprzedażowych.
Nasze oczekiwania:
Wymagania:
- doświadczenie w mailowej i telefoniczej obsłudze klienta biznesowego,
- wysokie rozwinięte umiejętności interperosonalne poparte doświadczeniem w pracy z klientem w obszarze obsługi lub wsparcia sprzedaży,
- umiejętność tworzenia oraz przedstawiania prezentacji,
- łatwość w przyswajaniu nowych systemów,
- bardzo dobra obsługa MS Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,
- zaangażowanie w wykonywane zadania,
- komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji,
- wiedza z zakresu grupowych ubezpieczeń na życie będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
Oferujemy:
- współprace w ramach umowy zlecenia,
- pracę w renomowanej firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
- dogodną lokalizację w centrum Warszawy,
- pracę w zgranym, młodym zespole,
- możliwość dalszego rozwoju.