Firma Lantek jest światowym liderem w dziedzinie systemów CAD/CAM dla przemysłu metalurgicznego.
Firma powstała w 1986 roku w Hiszpanii i od tego czasu zdobyła zaufanie klientów w ponad 100 krajach świata. Obsługa klientów realizowana jest obecnie przez kilkanaście oddziałów firmy zlokalizowanych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Biuro Lantek Polska powstało w Katowicach w 2006 roku i zajmuje się obsługą klientów w Polsce, a także współtworzeniem i rozwijaniem oprogramowania oraz wsparciem technicznym dla klientów na całym świecie.
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu ze strony klientów krajowych, poszukujemy zdolnych, ambitnych oraz chętnych do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności osób do działu wsparcia technicznego na stanowisko:
- instalacja i konfiguracja oprogramowania Lantek w siedzibie klienta
- wsparcie techniczne użytkowników oprogramowania Lantek
- szkolenia programistów CAD/CAM
- rozwiązywanie problemów, poszukiwanie rozwiązań, poznawanie nowych technologii
- tworzenie dokumentacji technicznej
- ukończone studia wyższe lub studenci będący w trakcie studiów o kierunku technicznym (preferowane: informatyka, elektronika, automatyka, mechatronika, mechanika)
- znajomość systemów operacyjnych Windows,
- podstawowa znajomość baz danych SQL będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie z zakresu CAD/CAM, systemów ERP lub maszyn CNC będzie dodatkowym atutem
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność nawiązywania kontaktów i utrzymywania dobrych relacji z klientem,
- umiejętność współpracy w zespole oraz komunikatywność,
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie całej Polski
Firma Lantek oferuje możliwości rozwoju zawodowego, ciekawą pracę w międzynarodowym zespole, możliwość doskonalenia znajomości języków obcych oraz konkurencyjne warunki wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności i kwalifikacji, a także uwzględniające postępy w pracy i zaangażowanie.