- dbanie o odpowiedni stan techniczny narzędzi, sprzętu i budynku,
- wykonywanie drobnych napraw, usuwanie awarii i usterek oraz pilnowanie przeglądów technicznych,
- współpraca z serwisami, kontrola i weryfikacja zleconych im prac,
- prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej.
- nadzorowanie zużycia mediów.
- masz duszę majsterkowicza i uwielbiasz rozwiązywać problemy,
- szybko reagujesz na sytuacje awaryjne,
- jesteś dyspozycyjny/a w sytuacjach nagłych, np. awaria,
- chętnie podejmujesz inicjatywę i działasz odpowiedzialnie,
- posiadasz uprawnienia SEP min. do 1 kV,
- posługujesz się pakietem MS Office.
- doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków,
- gotowość do pracy w różnych lokalizacjach.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- szkolenia zawodowe i specjalistyczne,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, zniżkę na zakupy w Carrefour,
- pracę w firmie działającej w Polsce ponad 25 lat.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.