T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
(umowa na zastępstwo)
Zakres zadań na stanowisku:
- Odpowiedzialność za proces utrzymania klienta biznesowego na ofertach Internetu mobilnego
- Proponowanie i wdrażanie zmian w ofercie oraz działań zwiększających wartość i lojalność klienta
- Bieżąca kontrola wyników podejmowanych działań na podstawie dostępnych raportów
- Analizowanie ofert i działań konkurencji
- Przygotowywanie regulaminów promocji
- Współpraca z kanałami sprzedaży
Oczekiwania na stanowisku:
- 2 lata doświadczenia zawodowego w dziale marketingu lub sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office – szczególnie Excel oraz PowerPoint
- Umiejętności analityczne i interpersonalne
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie,
- Znajomość j. angielskiego będzie atutem
- Zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.