Specjalista ds. Turystyki w Contact Center
O TUI POLAND:
Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.
Miejsce pracy: Warszawa
Dział: Call Center
Zatrudnienie: Umowa o pracę
Zatrudnienie: Umowa o pracę
Jeśli:
- Znasz techniki sprzedaży i potrafisz je skutecznie wykorzystać?
- Motywują Cię dodatki wypracowane przez efektywną sprzedaż?
- Pasjonują Cię podróże i wiesz, gdzie leży Kreta czy Cypr? (a jeśli nie to z nami się tego dowiesz:))
- Lubisz rozmawiać przez telefon, a obsługa komputera i maila nie jest Ci obca?
- Potrafisz pracować w grupie i cenisz sobie dobrą atmosferę?
Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania?
To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!
Oferujemy:
- umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów
- wynagrodzenie w formie podstawy oraz bardzo atrakcyjny system bonusowy oparty na wynikach sprzedażowych
- pracę w systemie zmianowym (również weekendy)
- pracę w ciekawym zespole z uśmiechniętymi ludźmi
- szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń, przygotowujących cię do pracy
- liczne wyjazdy typu study tour oraz atrakcyjne oferty na produkty TUI
- szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć językowych, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie
- czas na przerwę i pyszną kawę, którą zawsze jest z kim wypić!:)
Zadania na stanowisku:
Jako Specjalista ds. turystyki w Contact Center będziesz zajmować się odbieraniem połączeń telefonicznych od Klientów, którzy chcą zaplanować swoje wymarzone wakacje. Twoim zadaniem będzie dobranie oferty zgodnie z ich potrzebami, a także założenie rezerwacji.
U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do profesjonalnej telefonicznej i e-mailowej obsługi Klientów.
To my tworzymy świat podróży wyjątkowych! Chcesz stać się jego częścią?
Aplikuj do nas!