Kogo szukamy?
Poszukujemy ambitnych kandydatów, którzy chcieliby rozwijać się w naszym dziale Customer Service. Tworzymy wyjątkowy zespół, złożony z osób o różnych doświadczeniach, ale wspólnym celu: jak najlepszej obsłudze klienta.
Kim jesteśmy?
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 28 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.
Na czym polega praca na tym stanowisku?
Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klienta, udzielanie porad i budowanie relacji o bezpośrednim, przyjacielskim charakterze. W realizacji tego celu pomoże Ci wiedza o naszej ofercie usług i produktów, którą zdobędziesz na szkoleniach w pierwszych dniach pracy.
Jakość Twoich relacji z klientami jest niezwykle ważna zarówno dla całej firmy, jak i rozwoju Twojej własnej kariery. Po tym początkowym, wdrażającym etapie oferujemy Ci dostosowany do Twoich umiejętności i preferencji dalszy rozwój w strukturach działu Customer Service lub innych obszarach naszej firmy.
Wiele osób zaczyna z nami swoją karierę w sprzedaży, aby następnie awansować na stanowiska specjalistyczne, kierownicze czy managerów projektów.
Co oferujemy?
Będziesz pracować w niezwykle zgranym i wzajemnie wspierającym się zespole. Kiedy tylko przekroczysz próg naszych drzwi, od razu sam się o tym przekonasz i poczujesz tą niepowtarzalną atmosferę na własnej skórze. Gwarantujemy Ci możliwości rozwoju zawodowego i osobistego oraz stabilność zatrudnienia (umowa o pracę i rozbudowany pakiet socjalny). Praca w Customer Service wiąże się ze stałymi godzinami pracy wyłącznie od poniedziałku do piątku. Oferujemy także możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin.
Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym to dla wielu z nas obszar stanowiący duże wyzwanie. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, obdarzamy ich zaufaniem i dajemy pracownikom możliwość wyboru odpowiedniego elastycznego modelu pracy zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanej pracy.
Dlaczego mam złożyć aplikację?
Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych specjalistów ds. obsługi klienta trafili do nas bez wcześniejszego przygotowania sprzedażowego. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży czy budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej, osobistemu zaangażowaniu i uzdolnieniom, a doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.
Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenia w pracy z szeroko pojętym klientem
- Dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1)
- Doświadczenia w dziale sprzedaży i/lub telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
Na kolejnym etapie rekrutacji zaprosimy Cię do siedziby naszej firmy, abyś mógł poczuć atmosferę jaka panuje w Hilti. Będziesz mieć także okazję posłuchać „live” rozmów z naszymi klientami, co również da Ci wyobrażenie o Hilti i osobowości naszych pracowników. Do zobaczenia!
Klikając aplikuj, zostaniesz przekierowany do naszego formularza rekrutacyjnego, gdzie zostaniesz poproszony o podstawowe dane oraz hasło. Dowolnie wybrane przez Ciebie hasło pozwoli Ci założyć konto w naszym systemie rekrutacji. Dzięki temu będziesz mógł w razie potrzeby edytować podane informacje oraz aplikować na kilka różnych stanowisk w Hilti.