Essilor Polonia Sp. z o. o. należy do Grupy Essilor – światowego lidera w projektowaniu, produkcji i sprzedaży soczewek okularowych i sprzętu optycznego. Firma powstała ok 170 lat temu we Francji. W 2018 roku z połączenia Grupy Essilor oraz firmy Luxottica – światowego producenta opraw okularowych znanych eleganckich marek, powstała EssilorLuxottica.
Essilor Polonia powstała w 1991 roku jako pierwszy zagraniczny dostawca soczewek okularowych na teren Polski i współtworzy Grupę Essilor Polska. Firma dostarcza wysokiej jakości soczewki okularowe, które dostępne są w salonach optycznych w całym kraju, jak również sprzęt optyczny oraz do badania wzroku. Szeroka współpraca z optykami oraz lekarzami okulistami pozwala nam codziennie zaspokajać potrzeby naszych konsumentów. W codziennych działaniach biznesowych kierujemy się naszą misją i społeczną odpowiedzialnością biznesu, m.in. poprzez realizację szeregu społecznych akcji charytatywnych. W 2018 roku jako Grupa Essilor w Polsce zostaliśmy wyróżnieni tytułem Dobroczyńcy Roku.
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU I POMAGAJ NAM POPRAWIAĆ WIDZENIE!
W związku z dynamicznym rozwojem Grupy Essilor w Polsce i stojącym
poszukujemy kandydata na stanowisko:
- Obsługę klientów firmy – salonów optycznych - poprzez kompleksową realizacją procesu zamówień (przyjmowanie zamówień, śledzenie i monitorowanie realizacji zamówień w systemie informatycznym, informowanie o opóźnionych zamówieniach, doradztwo w zakresie produktów, informowanie o nowych produktach i promocjach),
- Aktywne wspieranie rozwoju sprzedaży w powierzonym regionie w ścisłej współpracy z Przedstawicielami Handlowymi poprzez monitorowanie, analizowanie, podtrzymywanie oraz nawiązywanie nowych kontaktów handlowych,
- Rozwiązywanie bieżących problemów, dotyczących realizacji zamówień i niezgodności,
- Współpracę z innymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi w ramach realizacji przydzielonych zadań.
Abyś z powodzeniem i satysfakcją mógł/a wykonywać powierzone zadania, oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta oraz sprzedaży produktów – doświadczenie w branży optycznej lub wiedza z tego zakresu będzie dodatkowym mocnym atutem
- Silna orientacja i reaktywność na potrzeby klienta, pomysłowość
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, nastawienie na współpracę zespołową
- Inicjatywa i proaktywność w działaniu,
- Otwartość i chęć poznania nowej branży – zdobycia wiedzy optycznej i produktowej,
- Dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność wyznaczania priorytetów,
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (między 8 a 19.00).
Ze swojej strony oferujemy Tobie:
- Umowę o pracę w największej na świecie, dynamicznie rozwijającej się, stabilnej międzynarodowej grupie kapitałowej w branży optycznej
- Pracę w kompetentnym zespole specjalistów, w atmosferze wzajemnego szacunku i współpracy,
- Zdobycie specjalistycznej wiedzy w zakresie optyki i produktów firmy
- Realizacja misji firmy poprzez angażowanie się i udział w różnorodnych akcjach charytatywnych oraz wolontariatu pracowniczego,
- Pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna w prywatnej sieci klinik, dofinansowanie do zakupu akcji firmy Essilor, grupowe ubezpieczenie na życie, karty przedpłacone, darmowa para najlepszych soczewek raz do roku),
- Imprezy integracyjne :)