- Analiza wymagań biznesowych i technicznych
- Kompleksowe opracowywanie rozwiązań IT z obszarów:
- Strumieniowe przetwarzanie danych
- BigData
- Hurtownie Danych i ETL
- MikroSerwisy / WebSerwisy
- Monitoring i utrzymanie systemów IT
- Koordynacja i realizacji rozwiązań IT
- Analiza i uzasadnienie realizacji
- Współpraca z dostawcą rozwiązań technologicznych
- Tworzenie i utrzymanie dokumentacji
- Testy i wdrożenie
- Utrzymanie i monitoring
- Uczestnictwo w rozwoju i utrzymaniu produktów działu IT
- Koordynacja i monitorowanie działań wybranego obszaru IT
Technologie:
- Flink
- Kafka
- Redis
- Hadoop / DataHub
- JAVA
- OpenShift
- Spark
- NiFi
Najczęściej wykorzystywane narzędzia:
- SAS EG
- JIRA
- NussKnacker
- Confluence
- Kibana
- Grafana
- SharePoint
- Masz min. 2 lata doświadczania w projektach w obszarze analizy biznesowo-systemowej
- Dobrze znasz SQL
- Wiesz, jak realizować projekty techniczne na podstawie wymagań
- Znasz metodyki Agile (Scrum/Kanban)
- W praktyce wykorzystujesz JIRA / Confluence
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.