![](/img/firma/templates/735908/7490/top1.jpg)
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower®oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy do oddziału w Katowicach osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży Usług HR i Prowadzenia Rekrutacji
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: KAT/BRY/06
Zadania:
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów pod kątem realizacji usługi rekrutacji stałej
- Regularne kontakty telefoniczne z potencjalnymi, obecnymi Klientami
- Prowadzanie spotkań biznesowych z nowymi oraz aktywnymi Klientami
- Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego oraz średniego szczebla
- Realizacja założonych celów indywidualnych
- Raportowanie wyników pracy oraz współpraca z Managerem
- Chęć rozwoju w zakresie sprzedaży usług B2B
- Doświadczenie poparte sukcesami w pracy na stanowisku sprzedażowym (B2B, sprzedaż usług)
- Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych z potencjalnymi Klientami
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
- Zorientowanie na realizację celów jakościowych oraz ilościowych
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Prawo jazdy kat. B
- Pełna wyzwań praca na samodzielnym stanowisku w międzynarodowej organizacji
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Współpraca z dynamicznym i sympatycznym zespołem Konsultantów
- Umowa o pracę
- Rozbudowany system szkoleń oraz warsztatów
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet socjalny oraz niezbędne narzędzia pracy