Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SSRF/DP-02/FR/PRA
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Francji,
- obsługa bieżących klientów w zakresie sprzedaży,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- kształtowanie i promowanie wizerunku firmy,
- realizacja założonych planów sprzedaży,
- realizacja strategii firmy na powierzonym terenie
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe
- minimum 3 letnie doświadczenie handlowe, preferowane branże: budowlana, motoryzacyjna, finansowa
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego i polskiego
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- umiejętność efektywnej organizacji pracy
- umiejętność prowadzenia negocjacji oraz nawiązywania trwałych relacji z klientami
- odpowiedzialność,inicjatywa i dyspozycyjność
- gotowość do podjęcia pracy na terenie Francji
- prawo jazdy kategorii B
- doświadczenie w branży okiennej będzie dodatkowym atutem
- stabilne warunki pracy w nowoczesnej i renomowanej firmie
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system prowizyjny)
- samochód służbowy i inne niezbędne narzędzia pracy
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- samodzielne stanowisko, możliwość kreowania polityki handlowej na powierzonym terenie.