Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta - język norweski
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta - język norweski
Homeglobal
śląskie
praca stacjonarna
1693 dni temu
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta - język norweski
Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży sprzedaży bezpośredniej. Dzięki globalnemu zasięgowi i współpracy z polskimi oraz zagranicznymi firmami, homeglobal.com daje szansę na imponujące zarobki.
Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie!
Miejsce pracy: Warszawa / zdalnie
Opis stanowiska:
Kompleksowa obsługa klientów w języku norweskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka norweskiego
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Komunikatywność, poprawność i płynność językowa
Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
Swobodne posługiwanie się komputerem
Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin)
Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy lub możliwość pracy zdalnej
Pakiet szkoleń
Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 1 miesiącu współpracy)
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...