Kreski Sp.j. to polska firma o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, lider w swojej branży w Europie. Zajmujemy się sprzedażą, serwisem oraz obsługą sprzętu i oprogramowania do automatycznej identyfikacji (branża nowoczesnych technologii).
Funkcjonujemy aktywnie w branży już od 2004 roku. Poprzez zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz zaufanie wielu zadowolonych klientów (w tym dużych, międzynarodowych korporacji), jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość naszych produktów oraz usług.
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Aktywna obsługa klienta
- Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu
- Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
- Współpraca z pozostałymi działami firmy
- Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta min. 1rok (preferowane call center lub e-commerce)
- Właściwe kompetencje komunikacyjne
- Motywacja do osiągania sukcesów biznesowych
- Dobra organizacja czasu pracy i wielozadaniowość
- Chęć zdobywania wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
- Mile widziane wyższe wykształcenie i znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Obsługa komputera (MS Office, Internet)
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Premie kwartalne uzależnione od wyników
- Przyjazny proces szkolenia z indywidualnym wsparciem
- Narzędzia pracy: laptop, 2 dodatkowe monitory, telefon komórkowy, etc.
- Pakiet certyfikowanych szkoleń produktowych
- Benefity pozapłacowe (karta Multisport, Enel-med, ubezpieczenie grupowe)
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
Poznaj
Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki
Kreski to polska firma o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, lider w swojej branży w Europie. Zajmujemy się sprzedażą, serwisem oraz obsługą sprzętu i oprogramowania do automatycznej identyfikacji (branża nowoczesnych technologii).
Funkcjonujemy aktywnie w branży już od 2004 roku. Poprzez zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz zaufanie wielu zadowolonych klientów (w tym dużych, międzynarodowych korporacji), jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość naszych produktów oraz usług.