Grupa MIG to Firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr Ref.: SSM/06/2015
-
Odpowiadał/a za prowadzenie profili brandowych w mediach społecznościowych
-
Prowadził/a kampanie reklamowe w social mediach
-
Tworzył/a treści na profile w social media (Facebook, Instragram, Pinterest, YouTube, Twitter)
-
Odpowiadał/a za wzrost liczby fanów i angażowanie społeczności wokół profili w social media poprzez kreowanie i planowanie akcji, konkursów, aplikacji w social media
-
Tworzył/a oraz realizował/a plany komunikacji na portalach społecznościowych
-
Przygotowywała/a raporty z prowadzonych działań oraz analizowała/a efektywność prowadzonej komunikacji
-
Śledził/a aktualne trendy oraz poszukiwał/a inspiracji dla działań rozwojowych w obszarze social media
-
Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie handlowej
-
Ruchomy czas pracy (także w weekendy oraz wieczorami) w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 40 godzin tygodniowo
-
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Bardzo dużą samodzielność działania
-
Bardzo ciekawą pracę w przyjaznej i miłej atmosferze
-
Minimum rocznego doświadczenia w social media
-
Umiejętności obsługi narzędzi reklamowych w mediach społecznościowych (szczególnie Power Editor Facebook)
-
Zdolności analitycznego myślenia i znajomości narzędzi analitycznych: Google Analytics, Menadżer reklam i statystyki Facebook
-
Umiejętności tworzenia tekstów angażujących użytkowników, tzw. "lekkie pióro"
-
Zainteresowania aktualnymi trendami w social media
-
Biegłej obsługi komputera
-
Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
-
Samodyscypliny i bardzo dobrej organizacji pracy
-
Znajomość rynku e-commerce
-
Aktywnie prowadzony profil prywatny na portalu Facebook lub Google Plus
-
Znajomość różnic pomiędzy głównymi serwisami social media: Facebook, Google Plus, Twitter, Instagram, Vine