Grupa MIG to Firma, która z pasją od ponad 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Social Media
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: SSM/03/2017
Zadania:
- Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z blogerami z branży modowo-lajfstajlowej
- Tworzenie blogów firmowych oraz tematycznych
- Prowadzenie profili brandowych oraz kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
- Tworzenie treści na profile w social media (Facebook, Instragram, Pinterest, YouTube, Twitter)
- Angażowanie społeczności wokół profili w social media poprzez kreowanie i planowanie akcji, konkursów, aplikacji w social media
- Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań oraz analizowanie efektywności prowadzonej komunikacji
Otrzymasz w zamian:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Pracę przy dużych i znanych sklepach internetowych
- Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze e-commerce
- Bardzo dużą samodzielność działania
- Bardzo ciekawą pracę w przyjaznej i miłej atmosferze
- Ruchomy czas pracy w oparciu o umowę o pracę
Profil kandydata:
- Minimum 1 rok doświadczenia w social media
- Doświadczenia we współpracy z blogerami oraz w prowadzeniu bloga – warunek konieczny
- Umiejętność obsługi narzędzi reklamowych w mediach społecznościowych (szczególnie Power Editor Facebook)
- Znajomość narzędzi analitycznych: Google Analytics, Menadżer reklam i statystyki Facebook
- Umiejętność tworzenia tekstów angażujących użytkowników, tzw. "lekkie pióro"
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Samodyscyplina i bardzo dobra organizacja pracy
Mile widziane:
- Znajomość rynku e-commerce
- Aktywnie prowadzony profil prywatny na portalu Facebook lub Google Plus,
- Znajomość różnic pomiędzy głównymi serwisami social media: Facebook, Google Plus, Twitter, Instagram, Vine