Ogłoszenie numer: 5735820, z dnia 2021-10-18
Z powodzeniem działamy na rynku usług TSL od 1989 roku. Jesteśmy jednym z czołowych, polskich operatorów logistycznych, oferujących kompleksowe rozwiązania w zakresie frachtu drogowego, spedycji morskiej, usług celnych oraz logistyki.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. social media i HR
Miejsce pracy: pomorskie, Pruszcz Gdański
Opis stanowiska
- opracowanie i realizacja strategii komunikacji w mediach społecznościowych
- tworzenie i publikacja postów
- budowa i utrzymanie zaangażowania społeczności fanów
- aktywna moderacja dyskusji w kanałach social media
- monitoring i bieżąca analiza działań konkurencji
- śledzenie bieżących trendów w social media i e-marketingu
- rozwijanie nowych kanałów komunikacji
- redagowanie oraz przygotowywanie materiałów reklamowych
- kreowanie stosownego wizerunku firmy w social mediach
- monitoring działań marketingowych konkurencji w mediach
- samodzielne realizowanie założeń rekrutacyjnych, w obszarze rekrutacji głownie kierowcy zawodowi C+E
- wsparcie w przeprowadzaniu procesu selekcji, rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników
- redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę
- wstępne wywiady telefoniczne z potencjalnymi kandydatami
- uczestnictwo w rozmowach kwalifikacyjnych
- nadzór nad opracowywaniem niezbędnych materiałów marketingowych
- realizacja celów m,in poprzez ścisłą współpracę z innymi działami firmy
Wymagania
Wymagamy od Ciebie:
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku minimum rok (nie praktyki i staże)
- praktycznej znajomości narzędzi marketingowych i nowoczesnych kanałów komunikacji, w tym Internetu i mediów społecznościowych pod kątem promocji marki i produktów
- praktycznej znajomości narzędzi HR-owych
- sprawnego posługiwania się pakietem MS Office
- lekkiego pióra i doskonałej polszczyzny
- pasji, zaangażowania, nastawienia na współpracę oraz komunikatywności
- chęci uczestniczenia w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych
- kreatywności i pracowitości
- umiejętności analizy danych oraz wyciągania z nich wniosków
- dobrej organizacji własnej pracy i samodzielnego realizowania celów biznesowych
- zainteresowań w obszarze marketingu, HR, PR oraz nowych trendach promocji w Internecie
- systematyczności w planowaniu i realizacji powierzonych zadań
- znajomości programów graficznych będzie niewątpliwym atutem
Oferujemy
- stałe godziny pracy 8.00 -16.00 i pracę w Pruszczu Gdańskim
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawa i premia uzależniona od realizacji założonych celów
- doskonała atmosferę w pracy i wolne weekendy
- szkolenia i uzyskania dodatkowych kwalifikacji
- możliwość skorzystania między innymi z ubezpieczenia grupowego i premii świątecznych
- zatrudnienie na podstawie B2B lub UZ
Poznaj
Erontrans Sp. z o.o.
Z powodzeniem działamy na rynku usług TSL od 1989 roku. Jesteśmy jednym z czołowych, polskich operatorów logistycznych, oferujących kompleksowe rozwiązania w zakresie frachtu drogowego, spedycji morskiej, usług celnych oraz logistyki. W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: