- Opracowanie scenariuszy testowych i raportów technicznych.
- Nadzór nad przygotowywaniem urządzeń, testy i akceptacja oprogramowania, testowanie i diagnozowanie problemów technicznych.
- Współpraca z działami technicznymi w ramach formułowania wymagań technicznych oraz testów nowych technologii i funkcjonalności.
- Zbierania oraz analiza logów po stronie sieci oraz urządzeń końcowych.
- Współpraca techniczna z dostawcami urządzeń i oprogramowania.
- Masz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku i bliskie są Ci zagadnienia związane z testowaniem urządzeń.
- Posiadasz znajomość:
- Architektury sprzętu i oprogramowania urządzeń abonenckich opartych o systemy Android, iOS, Windows, Linux, MAC OS;
- Zagadnień związanych z przygotowaniem software, jego certyfikacją, testowaniem i analizą problemów;
- Budowy sieci komórkowych oraz standardów 3G/4G/5G, IMS.
- Pracujesz z klientami biznesowymi i potrafisz przełożyć ich wymagania na rozwiązania techniczne.
- Znasz techniki i narzędzia wspomagające analizę awaryjności oraz rozwiązywanie problemów.
- Potrafisz budować środowiska testowe.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (współpraca z dostawcami, materiały techniczne).
- Masz wykształcenie wyższe o profilu technicznym (informatyka, sieci komputerowe, telekomunikacja).
- Narzędzi do zbierania logów,
- Narzędzi do aktualizacji oprogramowania urządzeń,
- ADB
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.