Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds.Rozpatrywania Reklamacji
Katowice
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za:
- Rozpatrywanie skarg i reklamacji Klientów zgodnie z rygorami Ustawy o Rozpatrywaniu Reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym oraz wewnętrznymi wytycznymi Banku;
- Analizę reklamacji Klientów pod kątem ich przyczyn oraz możliwości udoskonalania wewnętrznych procesów obsługowych;
- Proponowanie rekomendacji naprawczych dla procesów i produktów, mających na celu zapobieganie kolejnym reklamacjom Klientów oraz poprawę jakości obsługi;
- Współpracę z innymi komórkami Banku w trakcie procesu reklamacyjnego.
Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenia w prowadzeniu korespondencji z Klientami (tradycyjnej lub elektronicznej);
- Podstawowej znajomości narzędzi MS Office;
- Praktycznej wiedzy na temat funkcjonowania produktów bankowych (mile widziane);
- Dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych;
- Wysokiego poziomu motywacji i wytrwałości w działaniu.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Dostęp do platformy MyBenefit z szeroką ofertą benefitów (bilety do kina, teatru, dofinansowanie do karty Multisport, itp.);
- Doskonałą atmosferę pracy.
Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
naszego zespołu!
z dopiskiem P/DRE/11/19/nazwa miasta