Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji w Zespole Rzecznika Klienta
Katowice
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- rozpatrywanie we własnym zakresie i/lub w porozumieniu z właściwymi jednostkami Banku, zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi oraz przepisami prawa reklamacji i skarg „szczególnych” skierowanych przez Klientów do Rzecznika Klienta,
- podejmowanie samodzielnych decyzji uznaniowych według posiadanych uprawnień zgodnie z polityką reklamacji obowiązującą w Banku,
- zlecanie operacji księgowych oraz wykonywanie czynności systemowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,
- identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w celu zapobiegania powstawaniu reklamacji i podejmowanie działań eskalacyjno-prewencyjnych podnoszących jakość świadczonych przez Bank usług,
- przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na reklamacje,
- utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi oraz terminowego procesowania reklamacji.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta, rozpatrywania reklamacji, operacji bankowych,
- znajomość produktów i usług bankowych,
- znajomość przepisów prawa, w tym w zakresie reklamacji i skarg (m.in. prawo bankowe, kodeks cywilny, Ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym), procedur bankowych oraz systemów transakcyjnych Banku,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne,
- umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia kwalifikacji,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel),
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego.
Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
naszego zespołu!
z dopiskiem P/ZRZK/SP/0619