- Operacje finansowo-ksiegowe:
- Księgowanie faktur zakupowych krajowych i zagranicznych
- Wystawianie faktur sprzedażowych krajowych i zagranicznych
- Obsługa płatności krajowych i zagranicznych (walutowe)
- Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych
- Rozliczanie kontrahentów krajowych i zagranicznych (ręczne i automatyczne)
- Księgowanie danych na podstawie zewnętrznych danych (import danych np. poprzez transakcję LSMW)
- Wystawianie refaktur
- Kontrola i rozliczanie kont księgi głównej
- Rozliczanie sprzedaży kanałów własnych tj. Eshop, POSy Własne, Kurier B2B
- Udział w projektach wewnętrznych
- Opiniowanie projektów mających wpływ na procesy Działu Rozliczeń
- Składanie wymagań do projektów dotyczących obszaru Działu Rozliczeń
- Procesy zewnętrzne
- Obsługa audytorów
- Raportowanie do GUS
- Raportowanie obrotów POS
- Obsługa zgłoszeń z atmosfery/CO
- Znajomość podstaw księgowości i zasad rozliczeń
- Znajomość mechanizmów prowadzenia rozliczeń sprzedaży z kontrahentami
- Znajomość podstaw Ustawy o Rachunkowości
- Znajomość programu księgowego SAP
- Znajomość podstaw programu handlowego Softlab mile widziana
- Samodzielność, komunikatywność, dyskrecja, lojalność
- Umiejętność pracy w zespole
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: finanse, rachunkowość lub pokrewne
- Umowę o pracę
- Podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Pracę hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
- Umowa o pracę
- Podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Pracę hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.