Specjalista ds. relacji z klientem B2B

Klient portalu Praca.pl
Zaczernie, k. Rzeszowa
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
10 dni temu

Ogłoszenie numer: 9769690, z dnia 2025-04-29

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. relacji z klientem B2B

Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa

 

Opis stanowiska

  • rozwijanie kontaktów z profesjonalnymi twórcami wizualnymi,
  • prowadzenie spersonalizowanych działań sprzedażowych,
  • udział w wydarzeniach branżowych i inicjatywach promocyjnych,
  • dbanie o pozytywne doświadczenia klienta na każdym etapie współpracy,
  • ścisła współpraca z działami wewnętrznymi w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2/C1),
  • doświadczenie w sprzedaży B2B lub pracy z klientem międzynarodowym,
  • umiejętność budowania długofalowych relacji,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • mile widziana znajomość branży kreatywnej lub doświadczenie na rynku francuskim.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki pracy,
  • współpracę z klientami z całego świata,
  • udział w zagranicznych wydarzeniach branżowych,
  • dostęp do benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie),
  • nowoczesne środowisko pracy i realny wpływ na projekty.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny

    G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    17 godz.
    Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon; Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń; Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych usług (wynajem aut, ubezpieczenia, pomoc drogowa) Umawianie wizyt serwisowych i dbanie o...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – branża techniczna

    Klient portalu Praca.pl   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Obsługa klientów i rejestrowanie zamówień w systemie; Przygotowywanie ofert i zestawień handlowych; Kontrola stanów magazynowych i przekazywanie informacji do działu logistyki; Kompletowanie dokumentów sprzedażowych;
  • Pracownik ds. obsługi klienta

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    obsługa telefoniczna klienta-branża ubezpieczenia;
  • Customer Service Professional with Czech and English

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we expect...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    20 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów; Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów według najwyższych standardów; Realizacja celów satysfakcji klienta wyznaczonych przez menedżerów; Aktywne słuchanie i identyfikacja potrzeb klienta w celu znalezienia optymalnego rozwiązania;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379