Grupa Generali to jeden z trzech największych ubezpieczycieli w Europie.
Zatrudniamy ponad 1700 Pracowników w całej Polsce, obsługujemy ponad 2 mln
Klientów. Doceniamy naszych Pracowników, dbamy o ich rozwój, stawiamy na
różnorodność. Wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Specjalista ds. Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- Telefoniczna i mailowa posprzedażowa obsługa Klientów (połączenia przychodzące);
- Udzielanie informacji Klientom na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych;
- Dokonywanie zmian na polisach;
- Rozpatrywanie pism, zapytań, wniosków od Klientów;
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Oczekujemy
- Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci studiów zaocznych);
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta;
- Komunikatywność;
- Umiejętność szybkiego uczenia się;
- Dokładność i skrupulatność;
- Umiejętność nawiązywania relacji z Klientem przez telefon;
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę;
- Dobra dykcja.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Gwarantowane wynagrodzenie zasadnicze i atrakcyjne premie uzależnione od wyników pracy;
- Elastyczny czas pracy (w systemie zmianowym);
- Ciekawą pracę w dynamicznym międzynarodowym koncernie ubezpieczeniowym;
- Szkolenia i rozwój zawodowy.