Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.
Kraków
9 000 - 9 600 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu
Z radością informujemy, iż podjęliśmy współpracę z jedną z największych firm outsourcingowych.

Poszukujemy zmotywowanych i wykwalifikowanych specjalistów, którzy staną się integralnymi pracownikami ich dynamicznego i wielojęzycznego zespołu.

Obecnie rekrutujemy na stanowisko:
Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Główne obowiązki:
  • Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej;
  • Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków
  • Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;
  • Rozwiązywanie problemów i wątpliwości klientów poprzez dostarczanie dokładnych i skutecznych rozwiązań;
  • Udzielanie ogólnych wskazówek i pomocy w rozwiązywaniu problemów klientom i partnerom.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie;
  • Miłą i przyjazną atmosferę;
  • Szkolenie wstępne;
  • Premie;
  • Świetną możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w szybko rozwijającej się firmie;
  • Dogodna lokalizacja biura.
Wymagamy:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego;
  • Poziom języka angielskiego – B1;
  • Dobra znajomość obsługi komputera;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
  • Silne umiejętności komunikacyjne oraz motywacja do osiągania celów;
  • Wcześniejsze doświadczenie będzie traktowane jako zaleta.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

For over 10 years we have been connecting talented people with remarkable projects and companies.

We take pride in the work we do and in helping established companies as well as startups across the country grow their teams and achieve their business goals.

Podobne oferty

  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Client Service Coordinator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities include: Act as primary point of Escalation for the Client, develop relationships to build trust with senior members within the Client organization, Lead monthly/quarterly client meetings to report on performance of contracted services and projects, discuss future planning; Act as...