Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Zatrudniając 170 000 pracowników na całym świecie, jesteśmy zespołem stojącym za sukcesami +750 wiodących marek na świecie. Dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom CX, technologii i wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy wstanie wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i zapewniać pomoc w momentach, które są dla nich najistotniejsze.
Szukamy kandydatów na pozycję
Praca hybrydowa
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- Samodzielna realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i eksperckie, w tym prowadzenie rozmów telefonicznych z kandydatami, koordynacja testów i spotkań rekrutacyjnych, składanie ofert;
- Administrowanie procesami rekrutacyjnymi w wewnętrznym systemie;
- Współpraca z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie realizacji procesów rekrutacyjnych;
- Współpraca z pozostałymi specjalistami ds. rekrutacji;
- Kreowanie wizerunku Foundever, jako atrakcyjnego pracodawcy.
Powitamy Cię w zespole, jeśli:
- Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych;
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (B2/C1);
- Dodatkowym atutem będzie znajomość innego europejskiego języka obcego (GER, FR, ITA, SPA)
- Potrafisz korzystać z Social Mediów w procesie rekrutacji;
- Lubisz ludzi i jesteś otwarty na drugiego człowieka;
- Umiesz współpracować w zespole, jesteś zorientowany na osiąganie celów;
- Dobrze znasz MS Office;
- Cechuje Cię odpowiedzialność i zaangażowanie.
Mile widziane wykształcenie wyższe, a dodatkowe punkty zdobędziesz za znajomość SAP SuccessFactors.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.