Smart Solutions Recruitment to jedna z największych i najszybciej rozwijających się agencji zatrudnienia na terenie Wielkiej Brytanii. Działając w innowacyjny i przemyślany sposób oferujemy naszym klientom usługi „szyte na miarę”. Marka Smart Solutions to 12 lat doświadczenia na rynku rekrutacyjnym, 300 pracowników administracyjnych i managerów zapewniających płynne funkcjonowanie naszej organizacji, ponad 5000 pracowników tymczasowych pracujących dla naszych klientów każdego dnia oraz 100 milionów funtów obrotu stanowiących gwarancję naszej stabilności finansowo – ekonomicznej. W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów od lipca 2018 działamy również poprzez nasz odział w Krakowie.
Dbając o rozwój naszego oddziału w Polsce poszukujemy specjalisty ds. rekrutacji / headhuntera. Idealny kandydat to osoba otwarta, pogodna, pewna siebie i posiadająca lekkość w nawiązywaniu relacji interpersonalnych. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi w Polsce poszukującymi pracowników etatowych.
- udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w rekrutacji / headhuntingu,
- co najmniej dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie zawodowe B2B,
- znajomość środowiska biznesowego oraz rynku rekrutacyjnego.
- pracę w młodym, dynamicznym i rozwijającym się zespole,
- elastyczny czas pracy oraz system zarządzania pracą,
- umowę o pracę na pełen etat, wynagrodzenie na poziomie specjalisty,
- możliwość udziału w szkoleniach krajowych i międzynarodowych, nieograniczone możliwości rozwoju osobistego,
- pakiet socjalny i benefity pozapłacowe po zakończeniu okresu próbnego,
- możliwość kreowania strategii biznesowej oddziału i rozwoju działalności w Europie