Specjalista ds. reklamacji

VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.
Teresin
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
2 dni temu
Mamy receptę na Twoją karierę!

 

ViaPharma, jedna z wiodących hurtowni farmaceutycznych w Europie należąca do grupy DR.MAX otwiera swój oddział w Polsce! Nasza misja polega na zapewnieniu pacjentom dostępu do szerokiej gamy innowacyjnych leków. Naszym największym kapitałem są ludzie, z którymi wspólnie realizujemy najważniejsze dla nas wartości: odpowiedzialność, odwaga, pacjent w centrum uwagi oraz troska.

Jeśli jesteś ambitny i chcesz być częścią dynamicznego zespołu - dołącz do nas! Wspólnie zbudujemy nasz sukces na polskim rynku farmaceutycznym.

Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Teresin
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji,
  • Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta,
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji,
  • Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z procedurami systemu jakości obowiązującymi w hurtowni farmaceutycznej,
  • Mile widziana znajomość branży farmaceutycznej,
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych,
  • Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji,
  • Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji,
  • Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,
  • Rozliczanie reklamacji z dostawcami,
  • Obsługa zwrotu do dostawców, w tym towaru wycofanego z obrotu,
  • Nadzorowanie przepływu reklamowanych produktów w obrębie magazynu.
Co otrzymasz ?
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • Jednozmianowy system pracy,
  • Szkolenia niezbędne do realizacji zadań na tym stanowisku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestnictwo w interesujących projektach,
  • Pracując w naszym polskim oddziale ViaPharma, będziesz miał/a okazję wpływać na zdrowie i dobro Pacjentów, działając zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi.
To nie wszystko. Oferujemy jeszcze MAXymalne benefity:
  • Szeroki pakiet szkoleń e’learningowych przygotowany przez kreatywny i pełen pasji zespół Trenerów (szkolenia zawodowe i personalne),
  • Możliwość zaangażowania się w projekty odpowiedzialne społecznie i ekologicznie,
  • Dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • Pakiety medyczne grupy LUX MED,
  • Dogodne oferty UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE,
  • Karta MULTISPORT,
  • Kursy językowe.
Skorzystaj z możliwości i rozwiń skrzydła!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.

ViaPharma, jedna z wiodących hurtowni farmaceutycznych w Europie należąca do grupy DR.MAX otwiera swój oddział w Polsce! Nasza misja polega na zapewnieniu pacjentom dostępu do szerokiej gamy innowacyjnych leków. Naszym największym kapitałem są ludzie, z którymi wspólnie realizujemy najważniejsze dla nas wartości: odpowiedzialność, odwaga, pacjent w centrum uwagi oraz troska.

Jeśli jesteś ambitny i chcesz być częścią dynamicznego zespołu - dołącz do nas! Wspólnie zbudujemy nasz sukces na polskim rynku farmaceutycznym.

 

Podobne oferty

  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Żyrardów    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Mszczonów    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Domaniewska 52    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie; Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym; Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich; Wsparcie innych...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań poreklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    21 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    21 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   lubuskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...