Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior
    6 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior
    6 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji

TELE-FONIKA Kable S.A.
Kraków, ul. Wielicka 114
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
267 dni temu
TELE-FONIKA KABLE SA jest największym producentem kabli i przewodów w Europie Środkowej i Wschodniej oraz należy do grona największych światowych dostawców kabli i przewodów.
 
Aktualnie poszukujemy do Działu Zarządzania Reklamacjami kandydatury na stanowisko:
Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Kraków, ul. Wielicka 114

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie nadzorowała proces rozpatrywania reklamacji poczynając od jej zgłoszenia (rejestrację), postępowanie wyjaśniające, a kończąc na przekazaniu decyzji co do sposobu jej załatwienia oraz proces postępowania ze skargami, uwagami klientów zgodnie z obowiązującą procedurą.

Opis stanowiska:
  • współpraca wewnątrz firmy z osobami otrzymującymi zgłoszenia reklamacji na wyroby produkcji TF Kable
  • współpraca wewnątrz firmy z osobami, specjalistami odpowiedzialnymi za rozpatrzenie reklamacji w działach/wydziałach
  • obsługa aplikacji Reklamacje TF Kable, monitorowanie rozpatrywanych reklamacji
    oraz kontrola terminów ustawowych rozpatrywania reklamacji
  • analiza, prowadzenie i nadzorowanie dokumentacji związanej z reklamacją w wymaganym zakresie i celem dokonania ostatecznego jej rozliczenia
  • nadzór nad prowadzonym postępowaniem wyjaśniającym
  • prowadzenie okresowych analiz, raportów
  • prowadzenie rozmów z klientem w przypadku jego bezpośredniego kontaktu
  • weryfikowanie szacunkowych kosztów reklamacji, nadzorowanie i uzupełnianie kosztów związanych z reklamacją, opis faktur.
Wymagania:
  • preferowane wykształcenie wyższe – inżynierskie techniczne
  • doświadczenia w obsłudze reklamacji i rozpatrywaniu pism reklamacyjnych
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel i Outlook
  • znajomość środowiska SAP
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (zrozumienie dokumentacji, korespondencja mailowa i papierowa), mile widziana znajomość języka niemieckiego
  • umiejętność podejmowania niezależnych decyzji, przeprowadzania analiz i wyciągania wniosków
  • wskazana znajomość przepisów w zakresie gwarancji i rękojmi oraz reklamacji
  • znajomość Systemów Zarządzania Jakością zgodnie z normą ISO 9001, ISO 14001
  • zaangażowanie i współpraca w zespole
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, asertywność
  • w razie konieczności gotowość do odbywania delegacji służbowych, dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat B.
Oferujemy:
  • Rozwój w zakresie kontaktu z doświadczonym zespołem produkcyjnym i technologicznym.
  • Wdrożenie do realizowanych obowiązków przez pomocny i przyjazny zespół.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne…)
  • Atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: Ubezpieczenia na życie, Opieki medycznej, Kart sportowych
 

Podobne oferty

  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior
    6 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior
    6 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...