Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Customer Service advisor with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your responsibilities: Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide...
  • Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta (ekspresy do kawy)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat). Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń. Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które zwiększa zadowolenie klientów.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta – Ekspresy do Kawy

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klientów przez telefon, email, czat; Zarządzanie reklamacjami i utrzymanie sprawności urządzeń; Zapewnianie wysokiej jakości wsparcia dla klientów;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Paprotna    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna
Katowice
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
983 dni temu

Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Katowice
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
  • Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
  • Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
  • Umiejętności obsługi komputera;
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
  • Samodzielności i dokładności;
  • Wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • System wdrożenia pracownika;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze.

„Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne (np. pocztą tradycyjną bądź elektroniczną) do Agata Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93 (dalej „Administrator”) bądź poszczególnych salonów Agata, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Administratora Twoich dodatkowych danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (m. in. przesłanym CV, wypełnianym formularzu, itp.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, które to dane wykraczają poza zamknięty katalog określony postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do niej. Takimi dodatkowymi danymi mogą być - oczekiwane wynagrodzenie, zdjęcie w CV, jak również w sytuacjach gdy nie jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – wykształcenie, kwalifikacje zawodowe bądź przebieg dotychczasowego zatrudnienia.”

Administratorem Twoich danych jest AGATA Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93. Dane zawarte w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane są przez Administratora w celu: (i) przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz – na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 22 1 kodeksu pracy i aktów wykonawczych, a w zakresie wykraczającym poza dane wskazane w art. 221 kodeksu pracy na podstawie udzielonych zgód, oraz (ii) przeprowadzania przyszłych rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody. Podanie przez Ciebie danych w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy oraz aktach wykonawczych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie powoduje żadnych konsekwencji. Dane dotyczące bieżącej rekrutacji, przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od momentu jej rozstrzygnięcia. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia bądź usunięcia danych, ale nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy od mementu ich uzyskania. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Masz również prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. W celu bieżącego administrowania i serwisowania systemu rekrutacyjnego dane będą przekazywane operatorowi technicznemu, tj. firmie informatycznej udostępniającej narzędzie do celów prowadzenia procesu rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

AGATA Spółka Akcyjna

Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Customer Service advisor with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your responsibilities: Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide...
  • Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta (ekspresy do kawy)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat). Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń. Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które zwiększa zadowolenie klientów.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta – Ekspresy do Kawy

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klientów przez telefon, email, czat; Zarządzanie reklamacjami i utrzymanie sprawności urządzeń; Zapewnianie wysokiej jakości wsparcia dla klientów;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Paprotna    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379