Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie terminowości i obiegu dokumentacji...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w organizacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych. Procedowanie odwołań klientów. Kontrola i...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

Mikomax
Łódź
specjalista junior / mid / senior
praca stacjonarna
1058 dni temu

Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.

 

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy i marek na świecie poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Łódź
Warto być z nami, bo:

Mikomax Smart Office to polska, międzynarodowa firma, która tworzy miejsca do pracy dopasowane do zmieniającego się świata. Już 30 lat dostarczamy klientom w Polsce, jak i zagranicą rozwiązania, które są funkcjonalne i dobrze przemyślane. Wiemy, że w dzisiejszych dynamicznych czasach, tylko elastyczne rozwiązania mogą odpowiedzieć na potrzeby ciągle zmieniających się firm i pracowników. Mamy własny zakład produkcyjny w Łodzi, gdzie mieści się nasza centrala. Posiadamy szeroką i doświadczoną sieć sprzedaży w Polsce,w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Realizujemy projekty dla różnej wielkości firm oraz branż.

 

Jesteśmy autorami innowacyjnej marki Hushoffice, która tworzy akustyczne kabiny do spotkań i pracy. Dzięki nim przez wiele godzin pracy biurowej nie jesteś skazany na biurko. Możesz skorzystać z hushWork, usiąść wygodnie, włączyć muzykę i pracować tak jak lubisz. Rozmowa telefoniczna? Zamykasz się w hushPhone i zyskujesz swobodę. Gdy potrzebujesz odpoczynku, możesz położyć się na wygodnej kanapie w hushMeet.L i naładować swoje baterie. Nasza praca to nasza pasja. Pracujemy tak, jak lubimy najbardziej!

 

Oferujemy Ci pracę w której będziesz odpowiadać za:
  • przyjmowanie reklamacji od klientów oraz ich obsługa,
  • bezpośredni kontakt z klientem, udzielanie informacji klientowi,
  • uruchamianie zamówień reklamacyjnych w systemie ERP,
  • śledzenie realizacji zamówień reklamacyjnych i zgłaszanie klientom gotowości odbioru,
  • analizowanie reklamacji i wprowadzanie działań korygujących.
Zapraszamy do współpracy jeśli posiadasz:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu Zarządzania jakością, techniczne),
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub obsłudze reklamacji,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętności analityczne (prowadzenie statystyk),
  • bardzo dobra znajomość rysunku technicznego,
  • systematyczność, dokładność i skrupulatność w pracy,
  • prawo jazdy.
Najlepszemu kandydatowi zaproponujemy:
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8)
  • stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU)
  • samodzielność w realizacji zadań
  • wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników
  • rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika
Zgłoś się do nas teraz! Zainteresowanych prosimy o wysyłanie aplikacji przez portal. W CV prosimy o dopisywanie aktualnie obowiązującej klauzuli przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji, prowadzonych przez MIKOMAX sp. z o.o. i firmy powiązane.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana, zwrot, odmowa). Sporządzanie dokumentacji reklamacyjnej i korespondencja z klientami. Monitorowanie terminowości i obiegu dokumentacji...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w organizacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych. Procedowanie odwołań klientów. Kontrola i...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379