Columbus Energy S.A. jako lider na rynku odnawialnych źródeł energii w Polsce, dostarcza nowoczesne abonamenty na słońce dostępne dla każdego domu w Polsce.
Szukamy ambitnych i zaangażowanych osób, gotowych do tego, by razem na nami tworzyć organizację, której celem jest satysfakcja naszych klientów.
Specjalista ds. Reklamacji
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i mailowa obsługa Klienta firmy z zakresu reklamacji
- prowadzenie rozmów z Klientami zgodnie z obowiązującymi procedurami
- udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów, wraz z rozwiązaniem problemu
- redagowanie pism reklamacyjnych
- zapisywanie dyspozycji Klienta w systemie informatycznym
- raportowanie efektów rozmowy
- dbanie o profesjonalny wizerunek firmy wśród Klientów, kontrahentów i pracowników
- współpraca ze wszystkimi Działami firmy
- wykonywania innych zadań zleconych przez przełożonego
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku :)
- umiejętność rozmowy z trudnym Klientem
- komunikatywność, poprawna dykcja i swoboda wypowiedzi
- zaangażowanie i przejawianie inicjatywy
- energia i charyzma w podejmowaniu nowych wyzwań oraz wytrwałość w pokonywaniu trudności
- nastawienie na realizację celów i współpracę w zespole
- znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office, Jira, Focus (mile widziane :))
- doświadczenie branży OZE będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia
- doskonałą atmosferę pracy w ambitnym zespole
- możliwość współtworzenia standardów obsługi Klienta
- perspektywę rozwoju zawodowego, poszerzania kompetencji i awansu
- szkolenie wdrażające do pracy
- niezbędne narzędzia pracy