Poszukujemy kandydatek i kandydatów do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Reklamacji w Zespole Rzecznika Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- rozpatrywanie we własnym zakresie i/lub w porozumieniu z właściwymi jednostkami Banku, zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi oraz przepisami prawa reklamacji i skarg „szczególnych” skierowanych przez Klientów do Rzecznika Klienta,
- podejmowanie samodzielnych decyzji uznaniowych według posiadanych uprawnień zgodnie z polityką reklamacji obowiązującą w Banku,
- zlecanie operacji księgowych oraz wykonywanie czynności systemowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,
- identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w celu zapobiegania powstawaniu reklamacji i podejmowanie działań eskalacyjno-prewencyjnych podnoszących jakość świadczonych przez Bank usług,
- przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na reklamacje,
- utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi oraz terminowego procesowania reklamacji.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta, rozpatrywania reklamacji, operacji bankowych,
- znajomość produktów i usług bankowych,
- znajomość przepisów prawa, w tym w zakresie reklamacji i skarg (m.in. prawo bankowe, kodeks cywilny, Ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym), procedur bankowych oraz systemów transakcyjnych Banku,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne,
- umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia kwalifikacji,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel),
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego.
Dołącz do nas a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do akcji w ramach funduszu socjalnego;
- samodzielne stanowisko pracy;
- pracę w ambitnym zespole w najbardziej innowacyjnym banku w Polsce;
- możliwość rozwoju zawodowego.
z dopiskiem: P/ZRZK/SP/0519 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.