Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Specjalista ds. Reklamacji w Dziale E-commerce
Miejsce pracy: Katowice
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie);
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi;
- Analiza reklamacji.
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Doświadczenia na stanowisku związanym z reklamacjami (min. 2 lata);
- Zdolności analitycznych;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
- Samodzielności, dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.