Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Reklamacji w Dziale E-commerce
Miejsce pracy: Katowice
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie);
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi;
- Analiza reklamacji.
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Doświadczenia na stanowisku związanym z reklamacjami (min. 2 lata);
- Zdolności analitycznych;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych;
- Samodzielności, dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
Zatrudnionym oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Atrakcyjny pakiet socjalny;
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
- Bogaty pakiet szkoleń;
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Dobrą atmosferę pracy.