Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych.
Jako pierwszy polski bank w historii otrzymaliśmy prestiżowy tytuł:
„Najlepszy europejski bank detaliczny 2014” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy w sektorze bankowym na stanowisku:
Specjalista ds. Reklamacji i Skarg
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- rozpatrywanie reklamacji i skarg Klientów Banku
- dokonywanie księgowań korygujących
- kontakt z instytucjami zewnętrznymi w zakresie reklamacji
- przygotowywanie odpowiedzi na obsługiwane reklamacje uzasadniające stanowisko Banku
- szeroka znajomość produktów oferowanych przez banki uniwersalne
- doświadczenie zawodowe w zakresie bankowości i finansów
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)
- umiejętność analitycznego myślenia
- bardzo dobra organizacja pracy
- dokładność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
- znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie:
- na stanowiskach związanych z obsługą reklamacji bankowych
- w obsłudze systemów ognivo oraz profile
- w prowadzeniu reklamacji typu chargeback
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- realne możliwości rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów
- pracę na samodzielnym stanowisku
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
- bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)