Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Działu Reklamacji Kraków
Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

Hitachi Energy Poland Sp. z o.o.
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
praca stacjonarna
675 dni temu
Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

W Hitachi Energy naszym celem jest budowanie zrównoważonej energetycznej przyszłości dla wszystkich. Dostarczamy energię do domów, szkół, szpitali i fabryk. Dołącz do nas, aby pracować z fantastycznymi ludźmi, ucząc się i rozwijając przy projektach, które mają autentyczny wpływ na nasze społeczności i społeczeństwo. Wnieś swoją pasję i energię do globalnego zespołu, który docenia prostą prawdę: Różnorodność + Współpraca = Wspaniałe innowacje.

Twoje obowiązki
  • Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych, pogwarancyjnych i reklamacji.
  • Doradztwo techniczne w zakresie przekładników wysokiego napięcia.
  • Uczestnictwo w procesie analizy przyczyn źródłowych i poszukiwania rozwiązań w celu poprawy jakości produktu.
  • Koordynowanie napraw gwarancyjnych i serwisowych.
  • Obsługa baz danych reklamacji oraz tworzenie raportów i analiz.
  • Tworzenie i weryfikacja dokumentacji technicznej.
  • Realizowanie polityki posprzedażowej wobec klientów krajowych i międzynarodowych.
Twoje kompetencje
  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: elektrotechnika lub inżynieria mechaniczna).
  • Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej (zarządzanie jakością, wsparcie techniczne, inżynieria produkcji, serwis).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego (w mowie i piśmie).
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z maszynami elektrycznymi.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne.
  • Prawo jazdy kategorii B.
Hitachi Energy is a global technology leader that is advancing a sustainable energy future for all. We serve customers in the utility, industry and infrastructure sectors with innovative solutions and services across the value chain. Together with customers and partners, we pioneer technologies and enable the digital transformation required to accelerate the energy transition towards a carbon-neutral future. We are advancing the world’s energy system to become more sustainable, flexible and secure whilst balancing social, environmental and economic value. Hitachi Energy has a proven track record and unparalleled installed base in more than 140 countries. Headquartered in Switzerland, we employ around 38,000 people in 90 countries and generate business volumes of approximately $10 billion USD. www.hitachienergy.com
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...