Ogłoszenie numer: 1384295, z dnia 2016-11-07
Fundacja DKMS (organizacja pożytku publicznego) jest największym ośrodkiem dawców szpiku i komórek macierzystych w Polsce z ponad 970 tys. zarejestrowanych dawców. Została założona w 2008 roku, jest członkiem międzynarodowej grupy DKMS, która przewodzi w walce z nowotworami krwi - posiada ponad 6,8 mln zarejestrowanych dawców na całym świecie. Każdego dnia, co najmniej 18 pacjentów otrzymuje komórki macierzyste i tym samym szansę na drugie życie od dawców z baz DKMS.
Misją DKMS jest pomoc tak wielu pacjentom jak to tylko możliwe poprzez rekrutowanie, utrzymywanie kontaktu i motywowanie dawców komórek macierzystych w Polsce.
Fundacja DKMS jest dynamiczną, wciąż rozwijającą się organizacją. Nasz zespół jest wysoce wykwalifikowany i oddany swojej pracy.
Dział Administracji Fundacji DKMS poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Recepcji i Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
W ramach recepcji Fundacji:
- bieżącą obsługę recepcji polegającą na przyjmowaniu i obsługiwaniu gości oraz klientów wewnętrznych
- odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych ze wszystkimi działami Fundacji
- zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą między innymi w aplikacji poczty polskiej e-nadawca
- współpracę z firmami kurierskimi i pocztą polską i innymi dostawcami usług
- udzielanie informacji związanych z działalnością Fundacji
- organizowanie wyjazdów służbowych (rezerwacja biletów lotniczych i kolejowych oraz hoteli )
W ramach wsparcia działu administracji Fundacji:
- realizację zakupów na podstawie otrzymanych zleceń dotyczącą sprzętu IT, materiałów i mebli biurowych oraz innych artykułów
- ewidencję i przebieg procesu inwentaryzacji środków trwałych
- zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze
- współpracę z dostawcami, zbieranie ofert i nadzór nad prawidłowością zlecanych zakupów
- sporządzanie listy telefonów wewnętrznych
- organizację spotkań na terenie biura – rezerwowanie i przygotowywanie sal konferencyjnych
- współpracę z poszczególnymi działami Fundacji
Wymagania
- minimum średnie wykształcenie
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w tym programów pakietu MS-Office, a w szczególności programu Excel na poziomie zaawansowanym
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, którą zweryfikujemy podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- bardzo dobra komunikatywność
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- wysoka kultura osobista
- dokładność, systematyczność i zaangażowanie w realizację zadań
- poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- samodzielność w wykonywaniu zadań
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z kilkoma zadaniami równocześnie
- znajomość aplikacji poczty polskiej e-nadawca będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- pracę na etat w pełnym wymiarze godzin
- możliwość rozwoju osobistego w szybko rozwijającej się Fundacji działającej w międzynarodowym środowisku
- pracę w wysoko zmotywowanym zespole i miłej atmosferze