PGNIG Technologie S.A. w Krośnie
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie / budowa - woj. dolnośląskie
Umowa o pracę / B2B
- Współpraca z ramienia GRI z projektantami, kierownictwem budowy i projektu, służbami nadzoru inwestorskiego, przedstawicielami klienta, nadzorem budowlanym, dostawcami,
w zakresie przygotowania, realizacji i odbioru robót budowlanych branży AKPiA - Przygotowywanie specyfikacji technicznych i/lub opisów przedmiotu zamówienia dla branży AKPiA w celu przeprowadzenia postępowania zakupowego i pozyskania dostawcy
- Udział w postępowaniach zakupowych dotyczących wyboru dostawców materiałów
i urządzeń br. AKPiA, w tym weryfikacja ofert - Udział w postępowaniach zakupowych dotyczących wyboru dostawców usług lub podwykonawców branży AKPiA, w tym weryfikacja ofert
- Udział w przeglądach umów o usługi, dostawy urządzeń i materiałów, roboty budowlano-montażowe pod względem technicznym, terminowym i formalno-prawnym
- Koordynacja robót budowlanych branży AKPiA z robotami innych branż
- Koordynacja terminów i harmonogramów wykonania prac branży AKPiA, w tym możliwych do wykonania podczas postojów technologicznych obiektu lub instalacji
- Weryfikowanie terminowości i kompletności dostaw materiałów, usług i podwykonawstwa branży AKPiA, w tym współpraca z Działem kontroli jakości
- Udział w spotkaniach z usługodawcami, podwykonawcami i dostawcami urządzeń br. AKPiA, w tym dokonywanie szczegółowych uzgodnień w zakresie bieżącej realizacji prac i dostaw
- Udział w spotkaniach z projektantami oraz przegląd i opiniowanie dokumentacji technicznej w zakresie branży AKPiA, w tym nadzorowanie kart zmian
- Prowadzenie korespondencji z inwestorem, firmami podwykonawczymi oraz innymi stronami zaangażowanymi w realizację projektu
- Opracowywanie lub udział w opracowywaniu harmonogramów projektowych
- Sporządzanie lub udział w sporządzaniu notatek służbowych
- Przygotowywanie lub udział w przygotowywaniu pism
- Nadzorowanie na budowie zakresu i terminowości realizacji dostaw, usług i podwykonawstwa robót branży AKPiA na zgodność z umową oraz egzekwowanie terminowości i kompletności przekazywanych przez dostawcę dokumentów zgodnie z wymaganiami w umowie
- Udział w uruchomieniu urządzeń, instalacji oraz systemów AKPiA na obiekcie
- Przygotowanie do archiwizacji dokumentów w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych
- Wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe (automatyka lub pokrewne)
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w realizacji projektów energetycznych
- Mile widziane doświadczenie w realizacji dużych projektów z zagranicznymi dostawcami
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole
- Prawo jazdy kategorii B
- Dyspozycyjność do częstych wyjazdów delegacyjnych i elastyczność
- Doświadczenie w posługiwaniu się programami: MS Office (w tym MS Excel, MS Word), MS Project
- Znajomość: systemu SAP, oprogramowania CAD, np. Autodesk AutoCAD, oprogramowania do kosztorysowania, np. Norma Pro, będzie dodatkowym atutem
- Pracę w rozwijającej się i stabilnej firmie z Grupy Kapitałowej ORLEN S.A.
- Pewnego pracodawcę z długoletnimi tradycjami
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywanie wiedzy oraz uprawnień
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Kontakt z nowoczesnymi technologiami
- Możliwość realizacji inspirujących zadań we współpracy z doświadczonym zespołem
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych i emerytalnych
Poznaj
ORLEN Technologie Spółka Akcyjna
ORLEN Technologie Spółka Akcyjna jest liderem rynku usług projektowania, budowy, uruchamiania i eksploatacji kopalń ropy naftowej i gazu ziemnego, podziemnych magazynów gazu, tłoczni gazu, rurociągów przesyłowych oraz produkcji elementów urządzeń wiertniczych w Polsce. Podstawowe atuty ORLEN Technologie Spółka Akcyjna to wysoka wiedza i umiejętności pracowników, nowoczesne środki pracy oraz skuteczne metody organizacji i zarządzania wsparte wiarygodnością prawie stuletnich doświadczeń.