CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie. CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych licznych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy ponad 1300 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów / Kandydatki do pracy na stanowisku:
Zatrudnienie w ramach umowy na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku
- Terminowe naliczanie płac dla pracowników wewnętrznych firmy
- Kompleksowa obsługa pracowników pod względem dokumentacji płacowej (min. wystawianie zaświadczeń o zarobkach)
- Przygotowywanie comiesięcznej listy płac
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższego standardu procesów płacowych
- Przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON
- Kontakt z ZUS oraz US w zakresie płac
- Praca w systemie SAP i KOMA
- Wiedza z zakresu zasad naliczania wynagrodzeń oraz przepisów podatkowych
- Znajomość programu Płatnik
- Wykształcenie wyższe (preferowane finanse, rachunkowość, ekonomia)
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kadrowo-płacowym
- Mile widziana znajomość programów SAP i KOMA
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Wysokie umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność określania priorytetów
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań, umiejętność koordynacji wielowątkowych tematów
- Efektywna współpraca z innymi z zespołami z różnych kultur i narodowości
- Umiejętne podejmowanie decyzji w ramach określonych uprawnień
- Działanie zgodnie z etyką i wartościami firmy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowane benefity i programy dla pracowników
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
- Szansę na rozwój kariery w międzynarodowym środowisku
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania