ABRA S.A. to stale rozwijająca się sieć sklepów meblowych,
posiadająca obecnie 75 sklepów na terenie całej Polski.
Obecnie do Biura Głównego w Krakowie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Miejsce pracy: małopolskie, Kraków
Cel stanowiska:
- realizacja polityki i strategii personalnej firmy,
- realizacja zadań w zakresie zarządzania personelem wyznaczonych przez dyrektora personalnego,
- udział w tworzeniu i realizacji wewnętrznego PR firmy.
Zakres obowiązków:
- asystowanie przy tworzeniu strategii zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie,
- odpowiadanie za gromadzenie danych o awansach, szkoleniach podstawowych i uzupełniających,
- opracowywanie (wspólnie z dyrektorem personalnym) i wdrażanie systemów motywacyjnych,
- odpowiadanie za proces selekcji i rekrutacji nowych pracowników, w tym także uczestniczenie w przygotowywaniu umów o pracę,
- uczestniczenie w tworzeniu opisów stanowisk,
- branie udziału w ustalaniu ścieżek karier pracowników,
- uczestniczenie w opracowywaniu i realizacji systemu okresowych ocen pracowników,
- wspieranie działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń,
- branie udziału w utrzymywaniu kontaktów zewnętrznych z firmami doradztwa personalnego (audyt personalny), uczelniami itp.,
- sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy,
- realizowanie dodatkowych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi wskazane przez dyrektora personalnego.
Wymagania i kompetencje zawodowe:
- wykształcenie wyższe kierunkowe: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia,
- minimum 3-5 lat doświadczenia w dziale personalnym w dużej firmie sieciowej,
- odpowiedzialność za duże projekty rekrutacyjne,
- znajomość narzędzi selekcji i rekrutacji,
- umiejętność tworzenia i znajomość systemów motywacyjnych,
- umiejętność tworzenia i znajomość systemów ocen pracowniczych.
Wymagania osobowościowe:
- bardzo dobre zdolności interpersonalne,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętności analityczne,
- zdolności organizacyjne,
- bardzo dobra komunikacja z osobami o różnych typach osobowości i różnym poziomie intelektualnym,
- umiejętność motywowania pracowników.
- umowę o pracę na pełny etat,
- pakiet usług medycznych w prywatnej placówce,
- ambitne zadania i możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- pracę w przyjaznym zespole.
Poznaj
Abra S.A.
Abra to duża, stabilna firma działająca w branży meblowej. Wciąż otwieramy nowe sklepy, wzbogacamy asortyment i zdobywamy nowe kwalifikacje.