Najnowsze oferty pracy

  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Asystent ds. rekrutacji - pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
  • Specjalista ds. dokumentacji jakościowej - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Młodszy specjalista ds. marketingu

    Lanster Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: nawiązywanie kontaktu telefonicznego z wybranymi firmami oraz instytucjami na terenie Polski; tworzenie i uzupełnianie bazy potencjalnych klientów; współpraca z działem handlowym dla wyznaczonego obszaru i siedziby firmy;...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    DW GRAŃ   Zakopane, ul. Zamoyskiego 23    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    DOM WCZASOWY GRAŃ Zadania: Świadczenie i sprzedaż usług oferowanych przez DW GRAŃ. Obsługa gości po przyjeździe, w trakcie pobytu i przy wyjeździe z ośrodka. Bieżąca obsługa recepcji. Odbieranie i przekierowywanie telefonów. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Zapewnienie najwyższego...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Pracownik Biurowy Małopolskie
Specjalista ds. organizacyjnych (Office Manager)

Specjalista ds. organizacyjnych (Office Manager)

Park-M Sp. z o.o.
małopolskie, Brzezna k/Nowego Sącza
praca stacjonarna
1873 dni temu
Park-M – jesteśmy liderem na rynku architektury krajobrazu w Polsce. Zatrudniamy ponad 500 pracowników i od ponad 20 lat budujemy oraz rewitalizujemy prestiżowe miejsca przestrzeni publicznej w kraju. Z pasją, wiedzą, kompleksowo. Nasz sukces zawdzięczamy ludziom oraz uniwersalnym wartościom takim jak współpraca, szacunek i jakość. Szczycimy się stałym zespołem doskonałych specjalistów, inżynierów budownictwa, architektury, ogrodnictwa i pracowników technicznych. Posiadamy profesjonalną bazę sprzętową pozwalającą na mierzenie się z ambitnymi projektami oraz umożliwiającą nam prowadzenie prac w efektywny sposób. Naszą ambicją jest stworzenie specjalistycznej firmy zajmującej się nie tylko architekturą krajobrazu i budownictwem ekologicznym, ale także kompleksową obsługą kontraktów usługowych w zakresie utrzymania zieleni z placówkami zlokalizowanymi w największych miastach Polski.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. organizacyjnych (Office Manager)
Miejsce pracy: Brzezna k/Nowego Sącza


Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?

  • praca na tym stanowisku to z jednej strony profesjonalizm działań i kreowanie nowych rozwiązań a także wprowadzanie standardów,
  • z drugiej strony to skrupulatność, niezawodność oraz poukładanie w otoczeniu, które wymaga realizacji kilku zadań równocześnie – czasami pod presją czasu,
  • to także rozumienie środowiska biznesowego, dla którego liczy się wysoka kultura osobista, dyskrecja oraz skuteczność,
  • my ze swojej strony zadbamy nie tylko o Twój rozwój i bezpieczeństwo, ale także o Twoich bliskich poprzez atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. możliwość skorzystania z dofinansowania prywatnej opieki medycznej obejmujących zarówno Pracownika, jak i Jego najbliższych, możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia tzw. NNW).

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało m.in.: 

  • kompleksowe kierowanie pracą Sekretariatu,
  • profesjonalna organizacja dokumentów firmowych, w tym m.in. korespondencja firmowa, faktury i umowy firmowe, wraz z ich archiwizacją,
  • przygotowywanie korespondencji firmowej i protokołowanie spotkań (w tym sporządzanie notatek ze spotkań),
  • całościowa organizacja spotkań oraz podróży służbowych Zarządu i Dyrekcji,
  • prowadzenie i koordynacja kalendarzy firmowych oraz rezerwacja sal konferencyjnych,
  • organizacja spotkań dla Klientów i Gości firmy,
  • odpowiedzialność za optymalizację kosztów w ramach prowadzonych działań,
  • ścisła współpraca ze wszystkimi Działami.

Co ułatwi naszą współpracę?

  • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku – w organizacji pracy operacyjnej Sekretariatu lub Recepcji w dużych firmach lub oddziałach firm o rozproszonej strukturze,
  • niezbędne będzie doświadczenie w pracy z programami typu: elektroniczny obieg dokumentów, poczta elektroniczna,
  • preferowane osoby z pozytywnym nastawieniem oraz uśmiechem, dobrzy organizatorzy, w których słowniku nie widnieje wyrażenie „nie da się”,
  • doskonała znajomość pakietu MS Office (w tym Excel, Power Point),
  • bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i odpowiedzialność za prowadzone działania.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o elastyczne formy zatrudnienia w stabilnej i rozwijającej się firmie,
  • wynagrodzenie stałe oraz system motywacyjny uzależniony od efektywności wykonania powierzonych zadań,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość podnoszenia swoich kompetencji zawodowych poprzez szkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne.
 

Podobne oferty

  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Asystent ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Odbieranie i inicjowanie rozmów telefonicznych. Przeprowadzanie wstępnych etapów rekrutacji dla niższych oraz średnich szczebli (projekty międzynarodowe). Zarządzanie systemem rekrutacyjnym. Zarządzanie korespondencją e-mailową i profilami na portalach społecznościowych....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • Asystent ds. rekrutacji - pracownik biurowy

    MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.   Kraków, (ul. Myślenicka 106)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących; przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego; obsługa korespondencji...
  • Specjalista ds. dokumentacji jakościowej - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Młodszy specjalista ds. marketingu

    Lanster Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie: nawiązywanie kontaktu telefonicznego z wybranymi firmami oraz instytucjami na terenie Polski; tworzenie i uzupełnianie bazy potencjalnych klientów; współpraca z działem handlowym dla wyznaczonego obszaru i siedziby firmy;...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    DW GRAŃ   Zakopane, ul. Zamoyskiego 23    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    DOM WCZASOWY GRAŃ Zadania: Świadczenie i sprzedaż usług oferowanych przez DW GRAŃ. Obsługa gości po przyjeździe, w trakcie pobytu i przy wyjeździe z ośrodka. Bieżąca obsługa recepcji. Odbieranie i przekierowywanie telefonów. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Zapewnienie najwyższego...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...