Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska: Odbiór przesyłek kurierskich. Rejestracja zgłoszeń w systemach IT. Kontrola jakości i ilości przyjmowanego towaru. Nadzór nad zapasami magazynowymi. Współpraca międzydziałowa w obszarze dystrybucji towaru.
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie przesyłek kurierskich i zarządzanie procesem ich odbioru. Rejestracja zgłoszeń w odpowiednich systemach informatycznych. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru. Nadzór nad stanami magazynowymi i zapewnienie ich aktualności. Współpraca z innymi...
  • Doradca / Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Okęcie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
  • Doradca / Doradczyni Klienta ds. Reklamacji i Obsługi Posprzedażowej

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Okęcie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Opinii Klientów

Medicover sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
1350 dni temu

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Opinii Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
 
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów
  • koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów
  • współpraca z innymi działami firmy w celu rozstrzygnięcia i zamknięcia reklamacji
  • prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami
  • wypełnianie dokumentacji związanej z procesem reklamacyjnym
  • dbanie o terminowe rozpatrywanie reklamacji od Klientów,
  • archiwizacja dokumentacji dotyczącej reklamacji
  • identyfikowanie obszarów wynikających z reklamacji, które można usprawnić
Dołącz do Nas, jeśli:
  • posiadasz co najmniej roczne doświadczenie związane z obsługą klienta (mile widziane w branży medycznej)
  • umiesz radzić sobie w "sytuacjach bez wyjścia"
  • wyróżniasz się inicjatywą, dociekliwością, odpowiedzialnością oraz terminowością, a dodatkowo jesteś dokładny i skrupulatny
  • potrafisz efektywnie pracować pod presją czasu z wymagającym klientem
  • posiadasz umiejętności skutecznej rozmowy z klientem oraz tzw. „lekkie pióro"
  • potrafisz organizować pracę i ustalać priorytety
  • mile widziane doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji / skarg klientów
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne.
  • Pracę w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia ludzi
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
  • Angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej "Zdrowie przez cały rok
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska: Odbiór przesyłek kurierskich. Rejestracja zgłoszeń w systemach IT. Kontrola jakości i ilości przyjmowanego towaru. Nadzór nad zapasami magazynowymi. Współpraca międzydziałowa w obszarze dystrybucji towaru.
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie przesyłek kurierskich i zarządzanie procesem ich odbioru. Rejestracja zgłoszeń w odpowiednich systemach informatycznych. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru. Nadzór nad stanami magazynowymi i zapewnienie ich aktualności. Współpraca z innymi...
  • Doradca / Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Okęcie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
  • Doradca / Doradczyni Klienta ds. Reklamacji i Obsługi Posprzedażowej

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Okęcie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379