Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główny zakres obowiązków: obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    7 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    12 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Trade 44 Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    doradztwo i sprzedaż produktów i usług firmy istniejącym i nowym klientom; prowadzenie bazy danych przydzielonych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientami rozpatrywanie reklamacji i przedstawianie propozycji rozwiązania zaistniałych sytuacji; wdrażanie działań mających na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Operacji

Faktoria Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2169 dni temu

Naszym celem jest tworzenie miejsca pracy, gdzie pasja, wiedza i technologia budują przestrzeń do rozwoju biznesu.

Zależy nam na środowisku pracy opartym na zaufaniu, które inspiruje i motywuje do przekraczania granic.

 

Sprawdź nasze aktualne propozycje i dołącz do nas.

Specjalista ds. Operacji
Miejsce pracy: Warszawa
Co rozumiemy przez Operacje?
  • obsługa operacyjna umów zawartych z Klientami,
  • weryfikacja dokumentacji nowych umów,
  • zbieranie i adresowanie potrzeb Klientów,
  • bieżący kontakt z kontrahentami Klientów,
  • dokonywanie rozliczeń z kontrahentami.
Czego my oczekujemy?
  • znajomości rynku usług finansowych dla małych przedsiębiorstw,
  • wysokich zdolności interpersonalnych,
  • motywacji do działania,
  • umiejętności współpracy w zespole,
  • zaangażowania w wykonywaną pracę,
  • podejścia do klienta i zespołu „chcieć, to móc!”
Co zyskujesz?
  • pracę w nowym, inspirującym miejscu, gdzie potrzeby Klientów stawiane są na pierwszym miejscu,
  • współpracę z zespołem kreatywnych ludzi, 
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość pogłębienia wiedzy z zakresu finansów od doświadczonych ekspertów,
  • szkolenia rozwojowe prowadzone przez doświadczony zespół,
  • kwartalny system premiowy,
  • pakiet socjalny.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Faktoria Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 24, KRS 0000656462 (dalej: Faktoria).
2. Faktoria wyznaczyła inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować kierując korespondencję na adres siedziby Faktorii lub e-mail iod@faktoria.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Faktorię w celu:
a) przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ Kodeksu Pracy, w zakresie: imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania ww. danych jest art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
b) przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody, co dotyczy danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Zgoda może zostać wyrażona poprzez wyraźne działanie, w związku z czym wysłanie przez Pana/Panią dokumentów rekrutacyjnych zawierających zakres danych szerszy niż wskazany w pkt a) powyżej traktowane jest jako wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych.
c) realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
d) realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie prawnej potrzeby wykazania faktów lub wykonania obowiązków. Podstawą przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
e) przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
4. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
5. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom obsługującym Faktorię w zakresie informatycznym, finansowym i prawnym. Przekazanie danych objęte jest środkami bezpieczeństwa oraz kontrolą ze strony Faktorii jako administratora danych.
6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w zakresie wskazanym w pkt 3 lit d) do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z Pani/Pana udziału w procesie rekrutacyjnym. W odniesieniu do danych określonych w pkt 3 lit e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej. być przekazywane do państwa trzeciego. W procesie rekrutacji Faktoria nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, a także cofnięcia zgody na przetwarzanie i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu realizacji uzasadnionego interesu ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację.
9. W przypadku braku realizacji lub niewłaściwej realizacji praw, o których mowa powyżej przysługuje Pani/Panu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pamiętaj o wprowadzeniu zapisu w CV wyrażającego wyraźną, dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Faktoria Sp. z o.o. w procesie rekrutacji. Brak zgody uniemożliwi rozpatrzenie otrzymanej oferty pracy w przyszłych rekrutacjach.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Faktoria Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam również zgodę na przetwarzanie przez Faktorię moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Jestem świadoma/-y, że zgoda ta może być przez mnie odwołana w dowolnym momencie bez podania przyczyny, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej odwołaniem."
 

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główny zakres obowiązków: obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    7 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    12 godz.
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i sprzedaży, komunikatywna znajomość języka...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Trade 44 Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    doradztwo i sprzedaż produktów i usług firmy istniejącym i nowym klientom; prowadzenie bazy danych przydzielonych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientami rozpatrywanie reklamacji i przedstawianie propozycji rozwiązania zaistniałych sytuacji; wdrażanie działań mających na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.