Home Credit Group sp. z o. o. jest spółką specjalizująca się w kompleksowej obsłudze procesów sprzedażowych w Grupie Murapol, która od 20 lat realizuje projekty w obszarze budownictwa wielorodzinnego w kilkunastu miastach Polski oraz zagranicą. W skład Grupy Murapol wchodzi kilkadziesiąt spółek, które operują w trzech segmentach rynku: deweloperskim, wykonawczym oraz inwestycyjnym.
Specjalista ds. Obsługi w dziale informacji Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
- Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi standardami
- Odpowiedź na zapytania Klientów drogą mailową i telefoniczną
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów
- Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta
- Prowadzenie rejestru zgłoszeń
- Raportowanie wyników pracy
Nasze wymagania
- Doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy
- Umiejętność redagowania oficjalnych pism
- Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i umiejętność pracy z klientem
- Odporność na stres i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
To oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej
- Stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dobrą atmosferę i wsparcie na każdym etapie pracy
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Spotkania integracyjne
- Firmowa drużyna sportowa
- Program emerytalny
- Kawa / herbata
- Napoje
- Paczki świąteczne
- Program rekomendacji pracowników
Poznaj
MURAPOL S.A.
O Grupie Murapol:
23 lata na rynku deweloperskim
434 wzniesione budynki
29600 przekazanych mieszkań
645 pracowników i współpracowników
21 miast
Murapol. Największe talenty na świecie…