- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- Bieżąca obsługa klientów TU – m.in. kalkulacja ofert, aktualizacja danych, monitoring polis, wznowienie polisy
- Udzielanie informacji dotyczących statusu polisy
- Obsługa spraw zgłaszanych przez klientów
- Akwizycja klientów
- Znajomość branży ubezpieczeniowej
- Wykształcenia min. średnie
- Zaświadczenie o niekaralności
- Łatwość budowania relacji
- Samodzielność w działaniu
- Umiejętności sprawnej obsługi komputera
- Bieżąca znajomość pakietu MS Office
Mile widziane:
- Uprawnienia OFWCA
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy
- Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy
- Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków
- Praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendy i dni świąteczne
- Praca w trybie stacjonarnym
- Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki
- Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie PZU, karta MultiSport
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.